Wysyłka i Zwroty |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wysyłka towaruZamówiony towar wyślemy pod Adres Dostawy, który podałeś w formularzu Twoich danych osobowych. Jeśli chcesz go wysłać komuś w prezencie, możesz dodać Nowy Adres Dostawy do swojej książki adresowej. Produkty zakupione w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Drobne przesyłki realizujemy także poprzez Pocztę Polską. Na czas, po jakim paczka trafi do Państwa rąk składa się czas, którego my potrzebujemy na jej skompletowanie i wysłanie i czas, który jest potrzebny poczcie na dostarczenie przesyłki. czas kompletowania paczki + czas dostawy = termin otrzymania przesyłki
![]() W momencie wysłania danej przesyłki, przesyłka otrzymuje numer listu przewozowego, który otrzymają Państwo na adres e-mail. Wystarczy wpisać go do formularza na stronie firmy UPS, aby uzyskać bieżącą informację o stanie realizacji przesyłki. Firma UPS zapewnia wniesienie towarów o wadze 31,5 kg. W przypadku cięższych przesyłek pomoc przy ich przeniesieniu zależy od dobrej woli i możliwości kuriera. Wszystkie produkty wysyłamy w oryginalnych opakowaniach dostarczonych przez producentów. Jeżeli chcielibyście Państwo uzyskać dodatkowe informacje na temat przesyłki, możecie skierować swoje pytania pod numer infolini (0-22) 810-14-83.
Zasady zwrotu towaru i ReklamacjeZgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty wejścia w posiadanie rzeczy przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od wejścia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Aby skorzystać z takiego prawa Kupujący zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, składając jednoznaczne, pisemne oświadczenie, które musi zostać wysłane pocztą lub firmą kurierską lub dostarczyć osobiście na adres :PTH Predom sp. z o.o. , ul. Kinowa 19 A, 04-030 Warszawa Wzór „Odstąpienie od umowy" stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta i jest dostępny po linkiem Jeżeli Kupujący skorzysta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedający prześle Kupującemu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Po przesłaniu pisma powinni Państwo jak najszybciej przesłać na swój koszt do siedziby naszej firmy towar będący przedmiotem umowy na adres: PTH PREDOM sp. z o.o. ul. KINOWA 19 a 04-030 WARSZAWAOkres pomiędzy wysłaniem pisma, a dostarczeniem towaru nie może być dłuższy niż 14 dni. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Jednak zwracany towar nie może nosić śladów użycia i posiadać nienaruszone oryginalne opakowanie. Razem ze zwracanym produktem należy przesłać fakturę. Jeżeli na fakturze znajdują się również inne towary nie podlegające zwrotowi, to po zmianie zamówienia odeślemy Państwu fakturę korygującą. Gwarantujemy zwrot ceny produktu w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania. Koszt dostawy oraz zwrotu produktu nie jest zwracany przez sklep Predom.pl. Jeżeli okaże się, że zwracany towar nie posiada lub ma uszkodzone opakowanie firmowe Predom sp. z o.o. potrąca do 30 % wartości towaru na poczet zakupu opakowania oraz kosztów z tym związanych. Jednoczenie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Osobą odpowiedzialną oraz płatnikiem za dostarczenie zwrotu w stanie nienaruszonym do Predom.pl jest Klient. Jeżeli towar dojedzie uszkodzony lub rozpakowany, kwota zwrotu, po oględzinach towaru, zostanie pomniejszona wg w/w zasad. REKLAMACJE I ZWROTY
Rękojmia za wadyUprawnienia przysługujące z tytułu rękojmi regulują przepisy kodeksu cywilnego.
Od umowy nie można odstąpić (odstąpienie odbywa się poprzez zwrot pieniędzy za zwrotem towaru) w sytuacji, gdy sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie, w rozsądnym czasie , bez nadmiernych niedogodności dla kupującego . Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniana lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne (wada istotna uniemożliwia kupującemu normalne korzystanie z rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem). Sprzedawca może zwrócić się do rzeczoznawcy aby ustalić czy towar rzeczywiście jest wadliwy. Sprzedający powiadomi Kupującego o swoim stanowisku w ciągu 14 dni. Metody płatności
Pałtność przelewem na konto jest najprostszą formą płatności w sklepie Oswietlenie.Predom.pl. Rachunek bankowy PredomNr konta: LUKAS Bank 25 1940 1076 3024 8490 0000 0000
Płatność za pobraniem daje Państwu możliwość dokonania zapłaty za zamówienie w momencie jego doręczenia przez kuriera firmy spedycyjnej. Kurier nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ponad sumę danej przesyłki, na którą składają się: wartość zamówionego towaru, koszt transportu oraz stała opłata manipulacyjna, o której więcej poniżej. Przy wyborze metody płatności "Płatność za pobraniem" do sumy zamówienia doliczana jest opłata stała w wysokości 9 zł brutto, która stanowi koszt pośrednictwa firmy kurierskiej przy dokonywaniu płatności za pobraniem. Kwota ta jest doliczana jednorazowo do zamówienia z wybraną opcją "Płatność za pobraniem" niezależnie od liczby towarów, jaka się w nim znajduje. Towary nietypowe i zamówienia o wysokiej wartości. W przypadku towarów nietypowych, które Predom.pl musi sprowadzić od producenta lub zamówień przekraczających wartość 5000 zł brutto handlowiec może pobrać od Państwa zaliczkę w wysokości 10% sumy zamówienia. Zamówienie zostanie przekazanie do realizacji po wpłynięciu zaliczki na konto firmy Predom. Suma pobrania będzie pomniejszona o kwotę wpłaconej zaliczki. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|